ח"כ אלקין מעריך: האינטרס האסטרטגי של איראן

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אלקין מעריך: האינטרס האסטרטגי של איראן

איש המחנה הממלכתי, ח"כ זאב אלקין ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "יש פה אינטרס איראני אסטרטגי. איראן מנסה לשבש הסכם אמריקאי-סעודי שהיה משנה את פני המזרח התיכון ובשביל זה הם היו מוכנים להקריב"

זאב אלקין צילום: Tomer Neuberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ זאב אלקין (המחנה הממלכתי), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והסביר על המטרות של ממשלת החירום: "קודם כל המטרה של ממשלת החירום היא לאחד את העם בשעה הזו ולהראות שאנחנו שמים בצד את הפירוד בנסיבות הללו. זה מסר חשוב. העם רצה את זה. הדבר השני זה מסר לאויבינו שחשבו שהם יכולים להכות בנו כי אנחנו מפולגים ואנחנו מראים להם שהתאחדנו כדי להנחית עליהם מכה קשה".

"הדבר השלישי", הוסיף: "זה הניסיון שאנחנו מביאים איתם. אנשים שהיו רמטכ"לים ואנשים בעלי ניסיון בקבינט המדיני ביטחוני כמו סער וכמוני. הרבה שרים בממשלה הזו הם חדשים ולא צברו מספיק ניסיון".

לדבריו: "אנחנו לא הצבנו שום דרישה פוליטית. ליש עתיד היו תנאים לשינוי הרכב הממשלה ולא היינו שם. הם מכירים את עמדתנו ולהם יש עמדה שונה. הדבר היחיד שביקשנו זה השפעה על קבלת ההחלטות".

הוא נשאל האם להערכתו אנחנו לקראת מערכה כללית במספר זירות, ח"ו: "זה עלול לקרות. זו לא המטרה שלנו. לא מחפשים עימות בצפון או רב זירתי, אבל צריכים להיות מוכנים לזה. מהרגע הראשון אמרתי שזו מלחמת איראן. אסור להיות שבויים בקונספציה".

אלקין טען כי: "יש פה אינטרס איראני אסטרטגי. איראן מנסה לשבש הסכם אמריקאי סעודיה שהיה משנה את פני המזרח התיכון ובשביל זה הם היו מוכנים להקריב".



0 תגובות